Elin Stenudd 54 år:
Rektor/förskollärare. Arbetar med verksamhetsutveckling på förskolan. Lärare i Bild, slöjd & Filosofi med barn. Utbildad Ateljerista vid Reggio Emilia-institutet i Stockholm. Pågående rektorsutbildning. Fyra egna barn. Har drivit egen barnomsorg/förskola sedan 2010. Över 15 års erfarenhet från förskolans värld. Specialintresse: Utvecklingen av och samspelet mellan våra språkliga begrepp och mentala bilder, våra föreställningar. Huvudansvar för barnens estetiska lärprocesser samt ansvarig för barn i behov av särskilt stöd. Som huvudman ansvarar Elin för hela förskolans verksamhet, omsorg och lärande samt kvalitativa utveckling.

Janina Nilsson 43 år:
Förskollärare & ateljerista. Som förskollärare leder Janina arbetslaget & barnen  mot målen i förskolans läroplan samt vår lokala verksamhetsplan tillsammans med rektor. Med dryga 10 år i förskolans värld är Janina van att  driva ateljé såväl i kunskaps-innehåll, material som tekniker med barn i olika åldrar. Janina är baspedagog för de äldsta barnen och har också särskilt ansvar för att se till att alla barn har tillgång till skapande i ateljén/uteljén och får möjlighet att utveckla sina ”hundra språk” och hon leder också de estetiska lärprocesserna i vårt gemensamma temaarbete. Janina håller också skolklubben för våra äldsta och samverkan och överlämning till förskoleklass.

Vidar Davidsson 30 år:
Vidar är kompositör och arbetar med musik och auditivt utforskande tillsammans med barnen. I temaarbete ansvarar han för att föra in ljud/musik/rörelse och i den öppna musikateljen får barnen möjlighet att utforska de olika instrumenten tillsammans med Vidar. Mycket om ljud/musik handlar om kommunikation och barnen får träning i att lyssna, ge gensvar, bygga ljudlandskap tillsammans, utveckla rytm- och taktkänsla, förbättra sin kroppskännedom och få uttryck för sång-, musik- och rörelseglädjen.

Pahola Hjohlman 39 år:
Utbildad barnskötare med över 10 års erfarenhet av förskola. Pahola brinner för skapande lärande och har huvudansvar för en grupp 3/4-åringar i naturrummet med matematik, experiment, djur och natur. Ute i naturen upptäcker Pahola tillsammans med barnen och kan berätta spännande saker om livet i skogen som de sedan tillsammans kan ta reda på mer om. Allt utifrån barnens nyfikenhet. Spännande experiment tränar barnen i logiskt tänkande, vetenskaplig metod med ställande av hypoteser, observationer och slutsatser.

Elvira Isacsson 20 år:
Elvira har förstått drivkraften i det kreativa utforskandet och skapar aktiviteter som stimulerar alla sinnen, de hundra språken och uppmuntrar barnens språkutveckling med lek och lust. Genom sin lyhördhet skapar Elvira ömsesidiga och trygga relationer och det är alltid barnens perspektiv i centrum. Elvira använder lek och drama för att skapa roliga och lärorika stunder i vardagen som bygger på glädje och samarbete. Elvira är baspedagog för de yngsta barnen i Sinnesrummet. Här börjar det systematiska sensoriska utforskandet utifrån barnens utvecklingsnivå och som vi sedan bygger vidare på.

Tove Lindholm Franzén 29 år:
Förskollärare, konstpedagog & konstnär. Arbetar för närvarande med kvalitetsutveckling och utbildning för pedagogerna på förskolan samt som skolchef. Brinner för att stötta barnens skapandeprocessen och inspirera och utmana deras kreativitet. Huvudansvar för att lyfta barnperspektivet i samtliga frågor, leder förskolans övergripande tematiska arbete och ser till att barnen har tillgång till så många språk som möjligt under dagen. Utbildad i TAKK & barnrätt

Anders Brodin 63 år:
Anders lagar vår mat från grunden och menyn består av mat med influenser från världens alla hörn. Han har ett nära samarbete med barnen och har ofta barn som hjälper till inne i köket. Anders ansvarar också för vår kryddträdgård och berättar för barnen om olika livsmedel och smaker. Vi satsar på ekologiskt, rättvisemärkt och närodlat.